woensdag 28 juli 2010

i'm back again...

Ik ben weer terug...terug om mijn blog bij te houden, jullie werk te bewonderen en zelf weer creatief bezig te zijn! Ik heb het erg gemist, maar het zijn rare en vermoeiende weken geweest...gelukkig gaat het nu de betere kant op met mijn vader en is hij aan het aansterken voor de chemo die maandag gaat beginnen. Daar is hij het eerste half jaar wel mee bezig en het zal vast niet makkelijk worden, maar hij en mijn moeder gaan er weer voor. Mijn moeder hoeft gelukkig voorlopig niet aan een nieuwe kuur te beginnen, het gaat nu aardig goed met haar en ze voelt zich sterk!

I'm back again...back for blogging, back to admire your work en back to be creative again! I really have missed it, but it were strange and tiring weeks...fortunately my dad's feeling better now and he's recuperate! Monday the first chemo therapy begins. And it will take for about 6 monhts, so that will be a hard time for him! But he and my mom are ready to fight again! Fortunately my mother doesn´t have to begin a new chemo therapy, because she is doing well now and feeling strong!

Afgelopen weekend heb ik weer voor het eerst tijd doorgebracht in mijn scrapkamer...en ja ik heb gescrapt, heerlijk! Ik kan alleen nu nog niks laten zien ;D Maar wat ik wel kan laten zien is dit kleurige gehaakte mandje...ik ben er best trots op als ik dat van mijzelf mag zeggen:).........

Last weekend it was the first time again that I have spent time in my scraproom...and I have scrapt again, that feels sooo good! I can´t show you yet ;D But what I can show you is this colorful crochet basket...and I must say that I'm a little proud about the result:).......


















De binnenkant heb ik bekleed met een stofje die mijn zus en ik vroeger op de babykamer hadden. Mijn moeder had daar gordijnen van gemaakt en het wiegje en een stoeltje mee bekleed......

The inside of the basket I have coated with a cloth from our babyroom (my sister and I) My mother made curtains and coated a seat and cradle with it.......













I also have made a card using the GetSketchy #48 sketch..........










'HUG'........


Before I leave I want to thank you for all your sweet comments on my posts about my parents!!! I really appreciate it alot!!! Thanks:)
Have a nice Wednesday!!!

8 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer "onder de mensen" bent Mirjam. Ja, een weekendje "freubelen" doet een mens goed op z'n tijd! Mooi, je mandje - en zo keurig gehaakt! (ik ben zelf een echte sloddervos... dat noem ik dan maar "uit de vrije hand" haha) Ik wens allebei je ouders, en jou natuurlijk, heel veel sterkte de komende maanden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mirjam, dankjewel voor de kieve reactie op mijn allereerste blogpost!!
    Ben blij te lezen dat het met je ouders, en dus met jou ook, weer wat beter gaat. Sterkte gewenst voor de komende tijd!!
    Ik zie dat ik niet de enige ben die een haakwerkje heeft gemaakt... Superleuk je mandje! Ik vond je werk tijdens de workshop van Marit ook altijd zo mooi, ik kom dus zeker nog eens bij je terug!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn Mirjam, dat je weer terug bent!! En ook al meteen weer zo creatief! Dat mandje, superleuk met die binnenvoering! En ik ben benieuwd naar je layouts!!
    Ik wens je vader heel veel sterkte!!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je weer terug bent. Je mandje is prachtig, de combinatie met het stofje is écht supermooi!!
    En dan nog 'n lieve kaar... Ja, je bent er weer!!

    Lieve groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé Mirjam,fijn dat je er weer bent.
    Wat een superleuk, creatief mandje heb je gemaakt!
    Dat doe ik je zeker niet na...
    Ben net zo´n naai-brei-haak wonder ;)
    Sterkte voor je vader.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Mirjam, hoe is jullie vakantie geweest? Hebben jullie ervan kunnen genieten?
    Fijn om te lezen dat het beter gaat met je ouders en ik wens jullie allemaal veel sterkte toe komende tijd!

    Het mandje is helemaal geweldig, ben best wel een beetje jaloers op je, ik kan namelijk niet haken maar ik zou het wel graag willen.

    Groetjes Viv

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welcome back Mirjam! Great to hear that your parents are ready to fight the battle! I'm rooting for them!

    That crochet basket is gorgeous! You are so talented my friend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je weer terug bent Mirjam!
    Wat een schattig mooi mandje heb je gemaakt!Super! Dat doe ik je niet na!
    En wat mooi dat je dat stofje hebt gebruikt aan de binnenkant, dat soort details vind ik altijd zo mooi!Maakt het zo speciaal!
    Gaaf kaartje ook!
    Heel veel sterkte voor jullie allemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...