zaterdag 28 februari 2009

Weer een week voorbij

Het is al weer een week geleden dat ik voor het laatst geblogged (schrijf je dat wel zo???) heb. De tijd gaat ook zo snel!

Vandaag hebben Rich en ik het toilet afgemaakt...dat wil zeggen: ik heb aangewezen waar wat opgehangen moest worden en Rich heeft de rest gedaan :) En ja,ja de spiegel hangt er ook, joepie!!! Hij vond het gelijk goed!

Even een fotootje laten zien.......



Gisteren ben ik weer begonnen met scrappen. En als ik weer eenmaal bezig ben kan ik niet meer stoppen.......het werkt zo verslavend!

Ik bekijk en lees al een tijdje een blog van OLW ( http://www.onelittleword.typepad.com/ ) Je kan ook mee doen aan een wedstrijd, tot nu toe durfde ik dat niet.....maar ik ga het vanaf nu gewoon doen. Elke keer wordt er een ander woord bedacht en daar kan je dan een layout, schilderij of iets van textiel overmaken...als het woord er maar in voor komt. Deze keer is het "see". En ik heb een layout met een trouwfoto van mijn ouders gemaakt. Als ik er een foto van heb gemaakt zet ik de lo op mijn blog en stuur ik 'em door naar OLW....spannend...want dan kan iedereen zien wat ik gemaakt heb.

Vanmiddag is mijn motormuis weer met de motor weg geweest en daar moest ik even foto's van maken.....hij is ook zo blij met z'n speledingetje!................




Van de week heb ik weer een kaartje naar mam gestuurd om haar sterkte te wensen...woensdag heeft ze weer chemo gekregen. Gelukkig voelt ze zich aardig goed.


Morgenmiddag gaan we naar Zwolle en dan blijf ik tot dinsdag bij mijn ouders. Maandagavond gaan zus en ik naar fotografiecursus...... we hebben er erg veel zin in! Ik maak graag foto's en er zitten ook best mooie tussen, maar ik maak ze bijna altijd op de automatische stand. En met een spiegelreflexcamera heb je zoveel mogelijkheden. Dus ik hoop dat ik door deze cursus wat meer met mijn camera ga experimenteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...