dinsdag 17 februari 2009

Mini scrapboekjes

Vanmorgen flink gepoetst in huis, moest echt weer eens gebeuren! Vanmiddag een paar uurtjes gewerkt. Nu even mijn blog bijwerken en dan ligt er een oude spiegel voor mij klaar die ik ga opknappen. De spiegel is van mijn oma geweest en is lekker kitsch. Nu is ie nog goudkleurig, maar ik schilder 'em zilverkleurig. Het is de bedoeling dat de spiegel in ons nieuwe toilet komt (eindelijk, bijna,klaar). Alleen weet Richard dat nog niet, oeps......maar weer even wat charmes in de strijd gooien om hem over te halen!

Dit scrapboekje gaat over Mees. Mees is helemaal verzot op alles wat van plastic is. Dus we moeten altijd uitkijken dat we niks van plastic laten slingeren. Op deze foto's heeft hij een stukje plastic ondekt dat om een chocolaatje heen zat (lag in de volle keukenlade, erg knap van hem, alsof hij het ruikt) Het was zo'n komisch gezicht, dat ik er dit keer niet boos om kon worden. En er dus wat foto's van heb gemaakt.
Het boekje heb ik gemaakt van oud karton, verf, schilderstape, (bobbeltjes)plastic, letterstempels en wat embellishments...................


In dit boekje heb ik mij helemaal uitgeleefd! Veel kleur, glitters, stickers etc. Ik heb het boekje gemaakt van oud papier, dat ik opelkaar geplakt en wit geverfd heb. Het gaat over mijn passie voor papier..............


Het bomen boekje gaat over een ochtend in het bos met Jurre (mijn neefje).
Op de fiets naar het bos, de uitkijktoren beklommen en samen een hut gebouwd van grote takken en boomstammen..................hij vond het helemaal geweldig! Maar toen begon het te druppen en harder te druppen....dus in onze hut gaan schuilen.........Niet zo'n slim idee, want even later begon het te onweren. Dus wij snel op onze fietsen, door de stromende regen naar huis. Maar het was wel een super ochtend in het bos!


Genoeg voor nu.....................ik ga met de spiegel beginnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...