zaterdag 21 februari 2009

het is weer weekend

Donderdag en vrijdag is mam bij ons geweest. Ik heb er van genoten! We hebben niet veel gedaan, maar dat hoeft ook niet....lekker zitten kletsen, een eindje gelopen door de sneeuw/regen, thee leuten met zelf gebakken (Sonja Bakker vriendelijke) cakejes en s'avonds lekker lui film gekeken. Jammer genoeg was het zo weer vrijdag, als je het leuk hebt gaat de tijd veel te snel.
Vanmorgen op de markt weer nieuwe Hyacinten en Blauwe druifjes gehaald. Staat weer gezellig in huis! Daarna heb ik het plafond van het toilet geverfd, morgen nog een laag en dan is ie eindelijk af..........................kan ik het toilet een beetje gezelliger gaan maken: plankjes, tijdschriftenhouder en de spiegel ophangen. De spiegel is bijna klaar en dan maar hopen dat ie van Richard in het toilet mag hangen.

Vanmiddag samen met Richard nog even de stad in geweest. Twee spijkerbroeken gekocht, eindelijk geslaagd! Winkelen doe ik graag, maar broeken kopen.....dat wordt altijd huilen bij mij. Dus ik ben erg blij dat ik in een half uur twee broeken heb gevonden die mij goed zitten!
Alleen nog even korter maken, dat ga ik zelf maar eens proberen.

Een tijdje geleden heb ik van mam een oud plakboek gekregen met allemaal oude ansichtkaarten erin, die zij vroeger als kind heeft gekregen. Daar ben ik weer super blij mee...............





Deze kaart heb ik gemaakt met een van de oude kaarten. Die heb ik een paar weken geleden naar mam gestuurd om haar sterkte te wensen voor de chemokuur......

Het is al weer bijna half zes...........in de keuken maar eens gaan kijken wat we vanavond kunnen gaan eten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...