zaterdag 5 mei 2012

DutchDares......

Eindelijk doe ik weer eens mee met een challenge....ik denk dat de laatste keer al zo'n 1,5 jaar geleden is.
Ik heb een lo gemaakt voor de challenge van DutchDares .......

Finally I play along with a challenge again...I think the last time was 1,5 years ago.
I have made a lo for the challenge of DutchDares

de schets....


en dit is mijn uitwerking.......
and this is what I have made of it....

In maart, toen Sil net voorop de fiets mee kon, zijn Richard en ik een uurtje met hem op de fiets naar het bos geweest. Hij vond het natuurlijk prachtig, maar voor het eerst in het zand zitten, kruipen en zand voelen op de zandvlakte Beekhuizerzand hier in Harderwijk, was helemaal het einde voor hem! Ik vond het wat minder leuk...al dat zand overal in zijn kleren en in zijn mond....ik moet er toch maar aan gaan wennen ben ik bang:)


































Vorige week heb ik ook nog een volgelhuisje gedecoreerd, met natuurlijk weer een fotootje Sil....mijn favoriete onderwerp:)

Last week I've also decorated a birdhouse, with ofcourse a picture of Sil...my fave subject to scrap about:)

















































De laatste weken heb ik aardig wat uurtjes doorgebracht op zolder, want ik heb ook nog deze 'canvassen' voor Sil zijn kamer gemaakt........

Last weeks I spent a lot of hours in my scraproom and made also these 'canvases' , for Sil his room...























































Op dit moment logeren we bij mijn ouders (mijn vader is morgen jarig)...Sil ligt lekker te slapen en wij gaan zo Paul de Leeuw kijken...dus als afsluiting nog een paar leuke foto's van Sil......
Zijn z'n schoenen niet stoer???!!!























Till next time:)

13 opmerkingen:

  1. Super geworden Mirjam! Hartstikke leuk dat je mee hebt gedaan aan deze Dutch Dare. En je andere projecten zien er ook fantastisch uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er is weer zoveel moois te zien dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Mooi zachte en speelse lo passend bij de foto's en al 't zand. Leuke,stoere canvassen en een schattig huisje! Heerlijk om creatief bezig te zijn hè.
    Van harte met je vader Mirjam!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohoh... ik kon het me helemaal voorstellen: overal zand! Maar wat een geweldig leuke layout! Prachtig ook, hoe Sil je vanuit het vogelhuisje 'toe-kiekeboet'... en inderdaad stoere schoenen! Leuk om zoveel te zien/lezen op je blog Mirjam! Geniet van het weekend met je ouders!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW WOW WOW... You are on a roll eh... Love them all ....

    I love the layout... its stunning and fun too... the birdhouse couldnt be any cuter... and that canvas is wonderful... You are amazing Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige layout, ik vind het super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wow! You haven't lost that magic touch Mirjam! You make the cutest things! And Sil is sooooo adorable! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je veel gemaakt!Hele verschillende dingen en allemaal even mooi! Super leuke (en handige)canvassen, lekker stoer zo op zijn kamertje. En het vogelhuisje...... erg leuk hoe Sil "er uit" komt. En je LO is ook prachtig! De kleuren passen mooi bij de foto's en wat ik ook grappig vind zijn de poppetjes en de fiets als tekst. Erg leuk gedaan. Nog gefeliciteerd met je vaders verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je toch weer ge.wel.dige creaties gemaakt!
    Hoe leuk die mini-kleertjes aan dat vogelhuisje :)
    En laat Sil nou net zwaaien op de laatste foto... wat een grappig kereltje.

    Het papier heb ik trouwens gekocht bij Scrapdelight (blokjes van 6x6 inch).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje wat heb je veel prachtige dingen gemaakt!! Ik vind echt alles prachtig! De layout, het vogelhuisje, je canvassen ... geweldig!!! Bedankt voor het meedoen met de DD enne ik ga lekker nog even doorneuzen op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie dingen heb je gemaakt! Super leuk vogelhuisje en ook de layout is geweldig.. Liefs Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bij het lezen van deze post werd ik weer even teruggeworpen in de tijd... naar toen mijn kids de leeftijd van Sil hadden. Ik weet me het eerste strandbezoekje nog goed te herinneren en heb er ook leuke foto's van! Het 'autootje' van Sil is exact dezelfde die mijn kids hadden! Ben gelijk naar de foto's gaan zoeken en voor ik er erg in had zat ik heerlijk te bladeren in hun babyalbums...
    Je gemaakte spullen zijn weer prachtig en zo leuk om te zien dat ook de van achterkant van een canvas zeer bruikbaar is!! Heeeeel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Joh, Mirjam, wat ben je super creatief geweest zeg!! Alles is even leuk: je layout, je vogelhuisje (met die schattige boompjes ;-)), je canvasjes....er is zoveel te zien!! En die laatste foto van Sil is het waard om vergroot te worden!! Die tandenloze lach van hem is zó geweldig!!!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Mirjam, ik kwam eens even kijken hoe het met jou en je kleine mannetje was en zo te zien groeit hij als kool, geweldig layout, leuk dat je weer aan het scrappen bent geslagen. Ik kom nog weer eens kijken, groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...