dinsdag 19 mei 2009

Hi!

Zondag en maandagavond heb ik weer lekker op zolder zitten scrappen en voor de challenges van CreativeScrappers heb ik twee layouts klaar...



Dit heb ik gemaakt van sketch 49......

It´s always a good time for a catnap
Ik ben helemaal gek van deze foto.....gapende Mees!




En dit heb ik gemaakt van sketch 51....


Flying without wings.............(foto's van Lotte tijdens het Paasweekend in Friesland)

Nu wil ik nog sketch 50 en 52 maken, maar dat zal wel niet meer lukken voor morgenavond.
Morgen ga ik de camper inpakken, want we gaan tm zondag met Richard zijn ouders en zijn zus met de kinderen camperen in de Duitse Eifel. Heb er erg veel zin in en het weer ziet er gelukkig ook goed uit!

Ik was vandaag even bij de DA drogist en zag toen deze tubes met douchegel staan......en ik als echte kattenfreak kon het natuurlijk niet weerstaan om er een te kopen. Gelukkig ruikt het ook nog lekker:).............


Zondag heb ook nog twee kaartjes gemaakt.....
Voor mijn tante....
Ik heb weer een grote tas met allemaal mooie stofjes van haar gekregen. En ben daar natuurlijk super blij mee! Dus heb ik een kaartje voor haar gemaakt met een vogeltje er op dat ik met de nieuwe stofjes heb gemaakt.....
En ik heb nog zo´n kaartje gemaakt, maar dan voor mijn mams. Morgen krijgt ze weer een chemokuur en daarna gaan mijn ouders lekker wat dagen op een "prive"camping staan (bij vrienden van mijn ouders op het erf, net buiten Zwolle. Echt een super plekje tussen het groen)
Dus een kaartje om mijn moeder sterkte te wensen voor morgen en om hun allebei hele fijne dagen toe te wensen....
Vandaag leuke post gekregen van Manon. Een tijdje geleden is ze bij ons geweest en toen heeft ze foto's van Mees en Guusje gemaakt....en die lagen vandaag in de bus! Manon bedankt!!!
Bye, bye............

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...