zondag 3 mei 2015

Hello :-)

Het is al weer veel te lang geleden dat ik voor het laatst een blogpost heb gemaakt...maar veel gescrapt heb ik wel afgelopen maanden....met Sil zijn fotoboeken weer een stukje opgeschoten, hoewel ik nog steeds een jaar achter loop ;-)....designwerk voor Cards&Scrap en PaperMemories en de laatste lo's als designteam lid voor Dutch Dares. Ik vond het erg jammer om te stoppen bij Dutch Dares, maar ik hield nog maar weinig tijd over om voor mijzelf te scrappen...dus de beslissing gemaakt om te stoppen :-(
Op dit moment ben ik weer volop bezig met designwerk voor Cards&Scrap 21...dus kan ik weer wat werk laten zien uit vorige uitgaves.....


Echo Park Capture Life:







Basic Grey Mon Ami:






American Crafts Amy Tangerine Stitched:






Soda Licious voor PaperMemories




Nog een fijne zondag en tot de volgende keer :-)


4 opmerkingen:

  1. Lieve Mirjam, ik ga jouw prachtige werk missen op het Dutch Dares blog maar begrijp jouw keuze, helemaal als ik deze enorme hoeveelheid layouts voorbij zie komen! Ooit zal Sil beseffen dat hij een GE-WEL-DIG fotoalbum bezit met prachtige uitwerkingen van grote en kleine momenten in zijn leven. Om trots op te zijn!
    Liefs, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heerlijk om zoveel mooi werk voor bij zien te komen. Vind de foto's die je gebruikt hebt ook echt zo mooi !!! jammer dat je stopt bij dd. maar je blog volgen blijf ik zowiezo ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh my. You have been scrapping up a storm Mirjam. And that boy of yours has such a beautiful smile! Beautiful work my friend! Miss you!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love these Mirjam... You are such an inspirational creative person!!! I love how you juggle your time between your son and your passion!!! Hugs...x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...