woensdag 28 mei 2014

Dutch Dares en Cards&Scrap...


Vandaag gaat er voor ons, de meiden van DutchDares, een bijzondere dare online.....wij staan namelijk met een artikel over DutchDares in de nieuwe Cards&Scrap (vanaf deze week in de winkels). En daar zijn de uitwerkingen van de nieuwe dare "GRID"  in geplaatst....neem gauw een kijkje op ons blog, want als je met deze dare meedoet maak je kans op een gratis abonnement op Cards&Scrap...en de uitwerkingen komen in de volgende uitgave te staan...dat is natuurlijk helemaal gaaf!
Ook in deze uitgave van Cards&Scrap staan er weer een paar artikelen van mij in en wauw ook deze keer sta ik op de cover! Nou ja...ik niet, maar mijn minialbum ;-))).......


En hier ook mijn uitwerking van de dare 'grid'.....


Ik word zo vrolijk van deze foto! Hij is gemaakt door Jenneke tijdens de fotoshoot van Lotte. Alle drie hebben we een snorren-bril op :-D. Nu ben ik bezig met de fotshoot foto's van Lotte voor de volgende uitgave van Cards&Scrap.

Dit zijn nog twee lo's van de vorige dares die ik nog niet heb laten zien....



4 opmerkingen:

  1. Ja echt super, Mirjam! Voor jou is het dubbel feest :)
    Maar zeker verdiend, je staat er weer heel goed op in de nieuwe Card&Scrap!

    Fijn weekend! Groetjes Viv

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je cover-boy, wat een supergave mini! En met z'n allen in de C&S is een hele bijzondere ervaring. Jouw creaties zijn weer allemaal geweldig, een feest om naar te kijken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous layouts Mirjam!!! Hugs...x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha... gevonden :))))

    En leuk om vanmiddag even kennis met je hebben gemaakt...

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...