woensdag 5 februari 2014

Dutch Dare #111 naald en draad

Vandaag is de nieuwe Dutch Dare weer online gegaan. Deze maand is het aan mij om de blogposten te maken en de dare te verzinnen.....en de dare voor deze maand is : naald en draad.....dus gebruik je naaimachine of naald en draad (of beiden) op je lo, kaart of ander project. Er valt deze maand weer een leuke dare te winnen...dus aan de slag zou ik zeggen.....

Today the new Dutch Dare went online. This month it's my turn to make the posts and invent a dare. I came up with: stitch on your project. 


de rak...
the rak...




En hierbij mij uitwerking van de dare.....
And here's my page...


De foto is van mijn moeder als klein meisje
The little girl on the picture is my mother



Het is al weer een tijdje geleden dat ik heb gepost, maar ik ben wel veel met scrappen bezig geweest. Met project life en design werk voor Cards&Scrap bezig geweest. De nieuwe Cards&Scrap ligt al weer even in de winkel, dus kan ik nu mijn werk uit het vorige nummer laten zien....

It has been a while since my last post, but I did a lot of scrapping. Did some project life and designwork for the magazine Cards&Scrap. The new C&S is shop allready...so I can show my last work.....

kerst minialbum


kerstkaarten

en een lo



Ook de uitwerking van de Dutch Dares januari schets heb ik nog niet laten zien.......



Als laatste nog even een foto van mijn nieuwe theepot.....ik ben er helemaal verliefd op ;-) 



Tot de volgende keer..till next time!










7 opmerkingen:

  1. Wat is er weer veel moois te zien in deze nieuwe blogpost, Mirjam! Ten eerste die RAK.....om je vingers bij af te likken. Op zo'n moment vind ik het even jammer dat ik in het DT zit van Dutch Dares...;-)
    Vond het een super leuke dare! En jouw uitwerking is ook zó gaaf! Lief, die foto van je moeder. Ik heb er ook eentje van mijn moeder, ook met zo'n grote strik!
    En die theepot! Wat een schatje zeg!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie nostalgische lo en prachtfoto! Helemaal Miriam! Prachtig kerstalbumpje ook. Er is zoveel leuks te zien. Het boompje steelt mijn hart!

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuk werk heb je weer gemaakt zeg. Top.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhhh wat een geweldige blogpost, ik vind alles mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat heb je veel gescrapt Mirjam en alles even prachtig!
    Je kerstkaartjes zijn zo uniek en creatief gemaakt. Ik denk dat ik ze eind vh jaar ga liften ;)
    Succes met je PL :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een leuke dare deze keer, Mirjam! Zo leuk dat ik met jullie mee mag doen :) Wat een prachtige layout heb je gemaakt!
    Ook je design werk voor Card&Scrap is weer helemaal de moeite waard!

    Fijn weekend, groetjes Viv

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW WOW WOW.... these projects are so inspiring indeed ! Gorgeous ... Love them all Mirjam.... Hugs.....x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...