zaterdag 6 juli 2013

DD schets #63 & DD dare #104....

Afgelopen woensdag is weer de nieuwe dare van DutchDare online gegaan.....maar ik heb mijn uitwerking van de vorige schets ook nog niet laten zien, dus...............

Last wednesday the new DutchDare went online....but I didn't show my lo i made with the June sketch, so.....

schets #63....




En hier mijn uitwerking van de nieuwe dare......



 
 
 
 
 
 
Ik ben ook bezig geweest met het bedrukken van T-shirts voor Sil, met behulp van de Cameo...super leuk en makkelijk om te maken....
Deze maakte ik voor Sil zijn 2e verjaardag..........
 



En nog twee andere.......


Dit was het voor deze keer....mijn neefje Jurre logeert bij ons en we zijn de film "de Smurfen" aan het kijken...;)
Een fijn en zonnig weekend gewenst!

4 opmerkingen:

  1. Wat een boel leuks is hier weer te zien! Je ziet dat er zoveel zorg aan besteedt is. Prachtig!
    Een vraag wat de t-shirts betreft. Het spul dat je gebruikt in het snij-apparaat? Wat is dat precies?

    Fijne zondag en groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je gebruikt daar heat transfer voor van silhouette. Deze zijn er in verschillende kleuren.

      Verwijderen
  2. Wat zijn ze toch mooi, Mirjam! Je layouts, bedoel ik. Maar ook de t-shirts die je voor Sil bedrukt hebt zijn super leuk!

    Veel plezier met Jurre en de Smurfen ;-)

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhhhh...fabulous layouts! That boy of yours is growing up soooooo fast!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...