donderdag 16 februari 2012

lo and cards.....

Op dit moment ben ik samen met mijn moeder en Sil een midweek op een bungalowpark...jammer genoeg is dit al weer onze laatste avond:(  Het waren erg gezellig en relaxte dagen...lekker gedaan waar we zin in hadden...lezen, kletsen, breien, zwemmen, tv kijken, lekker eten en natuurlijk genieten van Sil!
Sil slaapt en mijn moeder ligt lekker op de bank tv te kijken, dus kan ik even mijn blog bijwerken.....
At this moment I'm together with my mother and Sil at a vacationpark....sadly it's already our last night:(  It were fantastic and relaxing day's...doing what we want...reading, talking, knitting, swimming, watching tv, good food and ofcourse enjoy with Sil!
Sil is sleeping now and my mother is watching tv, so I can make a new post.....

Vorige week heb ik mijn tweede lo met een foto van Sil gemaakt en een paar kaartjes...
Last week I made my second lo with a picture of Sil and some cards...

trotse papa/proud daddy...




















Dit was het voor nu....Sil huilt inmiddels erg en ik ga even bij hem kijken...sinds vannacht is hij erg verkouden...zo zielig:(
Sil is crying now, he's having a cold...very sad for him:( so I'm going to watch him now....

Till next time:)





9 opmerkingen:

  1. Je kan al goed overweg met je Silhoutte! Wederom mooie scrapwerkjes (lief dat envelopje met briefje).

    Beterschap voor Sil!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the layout!!! CAS but stunning... and those tags...so fun and cute!!! hugs...xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker zeg, een weekje met je mama en kindje op stap. Heerlijk relaxed klinkt het - dat zou ik ook wel willen (nou ja, ik heb dan natuurlijk geen baby, maar wel een mama en knutselspulletjes!) Je layout is prachtig en inderdaad, die silhouette wordt mooi gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige layout Mirjam!! Leuk om die foto zowel in zwart/wit als in kleur te gebruiken.
    Die nieuwe machine van je geeft echt supermooie resultaten zeg!!
    Mooie foto trouwens van jou, je moeder en Sil!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige layout Mirjam! En wat gezellig en heerlijk z'on korte vakantie, lekker bijkomen!
    Gave kaartjes ook. Beterschap met Sil, zo sneu als die kleintjes ziek zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh...glad you are getting creative again! These are amazing Mirjam!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat wordt Sil alweer groot zeg!! En wat heerlijk dat je weer zo lekker creatief bent, bij mij begint het ook weer wat te kriebelen :)

    Groetjes Viv

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goh, ik heb deze blogpost helemaal over het hoofd gezien!
    Wat leuk zeg, dat jullie met z'n drietjes een weekje op stap geweest zijn! Zo'n leuke foto ook.
    En wat een mooie layout en kaartjes heb je weer gemaakt!
    Nou, ik hoop dat Sil ondertussen van z'n verkoudheid af is ;-)

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...