maandag 29 juni 2009

Super week!

Dat was het zeker!!!!!!! Van maandag t/m zondag ben ik samen met mam een weekje wezen kamperen in Epe en we hebben het super leuk gehad......mooi weer, mooie omgeving, heerlijk gefietst en lekker gelezen en "niks" gedaan........We zijn op de plekken geweest waar we vroeger ook altijd kwamen tijdens onze vakantie's in de stacaravan van mijn opa en oma (de Renderklippen, het hertenkamp, de schaapskooi, het Pluizenmeertje, de Sprengen, maar ook bosbessen plukken en winkelen in het dorp Epe). Die fijne herinneringen kwamen deze week weer helemaal boven......

............jammer genoeg is het weer voorbij, maar ik kijk er met veel plezier op terug en kan niet wachten om van de foto's een fotoboekje te gaan maken. Maar ik moet nog even geduld hebben ,want ik heb nog niet alle foto's.
Zondag moest ik weer helemaal mijn draai vinden thuis, ook al vond ik het fijn weer bij Richard en de katten te zijn (en mijn eigen wc :) ik had er nog wel een week aan vast willen knopen!
Vandaag was er weer genoeg werk te doen in huis (de stofzuiger en de wasmachine zijn de hele week niet aan het werk geweest)Ook van de inhoud in de koelkast was niet veel meer over en smiddags een paar uurtjes gewerkt. Dus het niks doen is ook weer voorbij :( Maar vanavond ben ik samen met Rich in de kano's het water op geweest en dat was heerlijk...lekker rustig, zwanen met jongen, haast windstil en de zon die schitterde op het water!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...